مجله تکنولوژی

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهانی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اگر می خواهید دمای CPU را کاهش دهید، این مطلب را بخوانید

بالا رفتن دمای CPU مشکلی است که بسیاری از کاربران از آن شکایت دارند. در این بین بهبود عملکرد سیستم خنک کننده به عنوان راهکاری بلندمدت برای کاهش دمای دستگاه مدنظر قرار می گیرد، ولی کاهش حجم کار راهی موقت برای کاهش دمای سی پس یو است.

ادامه مطلب را درنیوز کالا بخوانید


آموزش و ترفند - اخبار فناوری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

انتشار نسخه PC بازی Nioh برای ماه نوامبر تایید شد

بازی Nioh، یک عنوان اکشن که برای پلی استیشن 4 و در ماه فوریه امسال منتشر شد. در هنگام انتشار مورد اقبال خوبی قرار گرفت. طرفداران، ساختار جایزه‌ای مبارزات و محیط ژاپنی آن را می پسندند. و خیلی از گیمیرها تقاضای انتشار این بازی برای PC  را داشتند، و باید بگوییم که آرزوی آن‌ها در اواخر سال جاری میلادی به واقعیت تبدیل خواهد شد، زیرا تاریخ انتشار نسخه PC بازی Nioh به طور رسمی در نوامبر سال 2017 تأیید شده است.

ادامه مطلب را در نیوز کالا بخوانید


اخبار بازی - اخبار تکنولوژی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مشخصات گوشی هوشمند آنر هالی 4 رسما منتشر شد

در جدیدترین اخبار منتشر شده، کمپانی هواوی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با Honor Holly 4 (آنر هالی 4) که ادامه دهنده راه نسل پیشین خود یعنی آنر هالی 3 است، پرده براشت. این دستگاه در هند قیمت 183 دلار خواهد داشت. خوب است که بدانید این گوشی دقیقا مشابه هواوی آنر ای 6 است که اولیل سال جاری در چین و اروپا معرفی شد. 

ادامه را در نیوز کالا بخوانید


اخبار هواوی - اخبار فناوری - اخبار روز موبایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پسوریازیس پوستی: شامپو، داروهای خانگی و علل ایجاد

یک اختلال سیستم ایمنی به نام پسوریازیس پوستی که باعث پوسته پوسته شدن، خارش و ایجاد بثورات و ضایعات دردناک روی پوست سر می‌شود.

پسوریازیس چیست؟

گروهی از بیماری‌های خودایمنی است که بر روی پوست تاثیر می‌گذارد. بیماری های خود ایمنی باعث می شود سیستم ایمنی بدن بیش از حد پاسخ دهد. در مورد پسوریازیس، فعالیت بیش از حد باعث می شود که سلول های پوست سریعتر از حد طبیعی رشد کنند و مقیاس ها و ضایعات پوستی ایجاد کنند. ظاهر ضایعات بستگی به نوع پسوریازیس دارد. با این حال، تنها نوع پسوریازیس که روی پوست سر تاثیر می گذارد، پسوریازیس پلاک است.

ادامه را در نیوز کالا بخوانید


مطالب پزشکی - اخبار تکنولوژی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰